10.12.2011
m_admin
Hjælpere søges:
Så er de gamle cirkusheste trukket i arbejdstøjet og planlægningen af det 26. påskestævne i Aabybro er i fuld gang. Planlægningsholdet består af 10-12 personer, som årligt yder imellem 50-60 til 500-600 timers frivilligt og ulønnet arbejde i fbm. planlægning og afholdelse af stævnet i påsken.
Set i lyset af, at kun en enkelt fra planlægningsholdet har aktive spillere i klubben, efterlyses der nogle flere forældre og spillere til at give en ekstra hånd med til at få et så stort og økonomisk vigtigt projekt til at løbe af stablen år efter år.
AAHK’s påskestævne er en af hjørnestenene mht. klubbens økonomi og det er med til at give børnene mange gode oplevelser – helt gratis.
Vi kan bruge alle profiler, da dobbeltbemanding på alle poster er påkrævet.
Pt. har vi hårdt brug for:
En leder af boderne. Ikke nødvendigvis en som skal stå i boden, men forestå indkøb og opfølgning mht. varer og afregning i påsken.
En leder til transport. Ikke nødvendigvis en som kan køre bus, men som kan lave en fornuftig busplan og koordinere med entreprenøren for busserne.
En leder til indkvartering. Ikke nødvendigvis en som tager vagter i påsken, men som har kontakten med pedellerne inden påsken og kan udarbejde en indkvarteringsplan, så alle vores overnattende gæster kan få det optimale ud af stævnet.
Til funktionerne vil der være 100% backup af de øvrige i teamet. Al nødvendig oplæring finder naturligvis sted. Alle har stor erfaring og har selv prøvet mange af rollerne.
Hvis noget af ovennævnte har din interesse eller du gerne vil have noget uddybet, er du velkommen til at kontakte trænerne eller en af undertegnede:
Bjarne Christiansen, formand for AAHK. Mobil: 22 70 18 03.
Jørn E. Larsen, stævneleder. Mobil: 20 10 78 28.
Birthe Tranum, leder af hjælperne. Mobil: 24 26 34 47.
Bente Christensen, leder af tidtagere mv. Mobil: 23 42 67 29.